beNDa yG tAk diSAngKa bRLakU !!!!!

malam semalam aku gaduh dengan abang aku .. gaduh dgn dia mmg buat aku rasa kecil hati ,, sedih dan mcm2 lagi .. bukan dgn dia saja .. smua ahli keluarga aku .. aku akn ada perasaan mcm tu ..
lepas tu dia cuba nak pujuk aku .. tp pujuk dia lain dari yg lain .. dia tak akn minta maaf atau ckap apa2 ..
dia hanya akn tegur aku seolah-olah tidak ada apa2 berlaku .. selalu nya orang gaduh tak akn brtegur ..
tp dia tak .. dia akn anggap mcm ni tak pernah brlaku ..
tp aku da faham cara dia .. cuma aku nak merajuk lama sikit dan perasaan kecil hati tu mcm besar mcm gunung .. tp skrg da baik ..
ari ni pula tiba2 ayh dan adik aku pula ada masalah .. haih ,, mungkin cara percakapan ayh aku agk tegas ..
tp aku faham maksud ayh aku .. adik aku pula dia ni jenis yg sensitif .. elok la tu .. hmmmm ..
moga2 adik aku tak akn jd sensitif yg teruk lagi .. AMIN ..
selepas adik aku da okey sikit .. tiba2 abang aku pula mula kan luahan hati yg tak puas hati yg dia pendam ..
aku pun luahkan perasaan yg aku pun rasa tak puas hati .. yg di pendam .. luahan hati dari A sampai la Z ..
lega sikit dpt luahkan .. lega rasa hati .. orng cakap klau pendam perasaan nanti rosak hati ..
bila pendam .. MERANA hati .. MERANA sgt2 .. MERANA yg sangat ..
aku ingat lepas ni .. aku tak nak pendam da .. tp susah untk elak tabiat yg suka pendam perasaan ..
kerana aku da biasa pendam perasaan dari dulu sampai skrg ..

Comments

Popular posts from this blog

haPPy NyA ~ n pOLak gILA !!!!

DEngR La LuaHAn seORnG iNSan n HAmBa aLLah !!!!!!!!!!!