aLhamDULLiLLah ..!!!

ALHAMDULLILLAH .. aku diberi peluang untuk melihat mentari pagi .. aku diberi umur untuk hidup ..
ari nie aku nak sambung tengok citer FULL HOUSE .. dalam2 nak tengok citer tu ..
tiba2 aku trpandang satu video yg brtajuk

" Hijrah dan Hidayah Loo Jo Yee - Muallaf Baru " ..

aku pun menonton video itu .. YA ALLAH ,, sungguh terharu aku menonton video itu ..
seorg anak gadis yg sangat cantik ,, kaya ,, pandai dan memiliki smua nya ..
tp ,, hati nya tiba2 trbuka dan minat dgn ISLAM .. ALLAH SWT telah memberi kan hidayah kepada nya ..
hidayah utk dia memeluk ISLAM .. ALHAMDULLILLAH .. ALLAH telah menambah kan umat ISLAM di dunia ini lagi .. aku sangat gembira dan terharu serta bangga ..
syukur kepada mu YA ALLAH .. AMIN ..

Comments

Popular posts from this blog

haPPy NyA ~ n pOLak gILA !!!!

DEngR La LuaHAn seORnG iNSan n HAmBa aLLah !!!!!!!!!!!